مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مهر 1394 ساعت 00:162015-10-15ورزشي

سرمربی تیم رزمی گیلما کرمانشاه مطرح کرد استقبال از رشته ورزشی گیلما در کرمانشاه


سرمربی تیم رزمی گیلما کرمانشاه با اشاره به استقبال ورزشکاران کرمانشاهی از این رشته ورزشی، گفت: کرمانشاه یکی از قطب های اصلی این ورزش است.

- رضا میری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: رشته ورزشی گیلما در استان کرمانشاه با استقبال خوبی مواجه شده است.

به گفته سرمربی تیم رزمی گیلما کرمانشاه، استان کرمانشاه به یکی از قطب های اصلی این ورزش تبدیل شده است.

میری در خصوص رشته رزمی گیلما، بیان داشت: گیلما (کشتی گیله مردی) ورزش رزمی گیلکان است که تلفیقی از کشتی و هنر رزمی خاص جنگ جویان گیلان باستان است.

وی تاکید کرد: رشته رزم گیلما منشعب شده از کشتی گیله مردی است که همراه با هنرهای رزمی برگزار می شود و در قالب هنرهای رزمی رشته کونگ فو به نام ایران به ثبت جهانی رسیده است.

میری با اشاره با استقبال مناسب ورزشکاران کرمانشاهی از رشته رزمی گیلما، گفت: پس از اینکه فعالیت رشته گیلما را در کرمانشاه آغاز کردیم با استقبال چشم گیر ورزشکاران کرمانشاهی روبه رو شدیم.

سرمربی تیم رزمی گیلما کرمانشاه با بیان اینکه سطح قهرمانان رزمی گیلما کرمانشاه بسیار ایده آل است، افزود: سال قبل برای نخستین بار در رقابت های قهرمانی کشور شرکت کردیم و با اختلاف سه امتیاز نایب قهرمان شدیم و این نتیجه بسیار مثبت و موجب تعجب کارشناسان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم رزمی گیلما کرمانشاه مطرح کرد استقبال از رشته ورزشی گیلما در کرمانشاه

سرمربی تیم رزمی گیلما کرمانشاه مطرح کرد استقبال از رشته ورزشی گیلما در کرمانشاه