مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مهر 1394 ساعت 09:012015-10-19اقتصادي

حجم قاچاق لباس، حجم خطرناکی است/ تولیدکنندگان داخلی از برند خارجی استفاده می کنند


حجم قاچاق لباس، حجم خطرناکی است و تولیدکنندگان داخلی از برند خارجی استفاده  تا فروش بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس در زمینه های نیاز مخاطب ، لباس محلی ، برند سازی و قاچاق پوشاک و مطالب مرتبط دیگر به گفتگو پرداخته که در ادامه می خوانید: اگر به عنوان یک صنعت فرهنگی به مُد و لباس نگاه کنیم ضرورت رشد آن برندسازی است و اگر قرار باشدکه صنعت مُد و لباس به عنوان یکی از صنایع جایگزین فروش نفت شود، چه عملکردی باید داشته باشیم تا زنجیره ایده تا عرضه این صنعت تکمیل شود؟ در جمع بندی مطالب قبلی، به این جمع بندی رسیدیم که تعداد مراکز عرضه، از حجم قابل توجهی برخوردار است اما مشکل اساسی آن، مشکل اجرا و روش سنتی موجود است.

ببینید من هر نکته ای که می گویم قطعا در یکی از این سه بخشی که اول گفتم (مسئولان ،فعالان ، مردم) جای می گیرد.

در بخش دوم که به فعالان این حوزه برمی گردد، ما با یک موضوع سنتی نهادینه شده ی تکراری و تقلیدی مواجه هستیم که متاسفانه تغییر آن هم بسیار سخت است.

یعنی آن فعال حوزه مُد و لباس می خواهد کالایی را تولیدکند که در آن به سود دهی و نتیجه قطعی رسیده باشد؟ کاملا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم قاچاق لباس، حجم خطرناکی است/ تولیدکنندگان داخلی از برند خارجی استفاده می کنند

حجم قاچاق لباس، حجم خطرناکی است/ تولیدکنندگان داخلی از برند خارجی استفاده می کنند