مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مهر 1394 ساعت 16:512015-10-20حوادث

انتشار عکس و فیلم از حریم خصوصی دیگران جرم است


سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا نیروی انتظامی گفت: والدین تهدیدات تلفن همراه را جدی بگیرند چرا که عکس یا فیلم از حریم خصوصی دیگران و انتشار آن جرم تلقی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو،سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا نیروی انتظامی گفت: والدین تهدیدات تلفن همراه را جدی بگیرند چرا که عکس یا فیلم از حریم خصوصی دیگران و انتشار آن جرم تلقی می شود.

سرگرد حمید کیانی گفت: انتشار عکس یا فیلم می تواند با شکایت همراه باشد و فرزند شما در این خصوص متهم تلقی می شود.

وی ادامه داد: نوجوانان با در دست داشتن تلفن همراه دقت لازم را در حفظ حریم خصوصی خود و خانواده ندارند و ممکن است با گرفتن عکس و فیلمبرداری از حریم خانواده ها، مطالبی را به اشتراک می گذارند که برای خانواده ها دردسرساز می شود.

وی ادامه داد: خانواده ها باید درباره حفظ حریم خصوصی خود و دیگران به فرزندانشان آموزش دهند و از او بخواهند قبل از به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها از طریق تلفن همراه فکر کنند یا حتی از خانواده خود مشاوره بگیرند.

سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا به خانواده ها در خصوص انتشار شماره همراه فرزندان نیز هشدار داد و تصریح کرد: والدین باید به فرزندان آموزش دهند که به هرکس شماره ندهد و خود آن ها نیز از در اختیار گذاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار عکس و فیلم از حریم خصوصی دیگران جرم است

انتشار عکس و فیلم از حریم خصوصی دیگران جرم است