مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مهر 1394 ساعت 15:252015-10-21فناوري

پلیس فتا : محدودیت دسترسی به اینترنت تلفن همراه برای کودکان ضروری است


سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا گفت: خانواده ها باید درباره حفظ حریم خصوصی خود و دیگران به کودکان خود آموزش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما به نقل از پلیس فتا، سرگرد حمید کیانی افزود: خانواده ها از کودک خود بخواهند قبل از به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها از طریق تلفن همراه فکر کنند و حتی از خانواده خود مشاوره بگیرند.

وی با بیان اینکه انتشار عکس یا فیلم از حریم خصوصی دیگران جرم است، گفت: این انتشار می تواند با شکایت همراه باشد و کودک شما در این خصوص متهم شود.

سرگرد کیانی در ادامه به خانواده ها در خصوص انتشار شماره همراه کودکان هشدار داد و افزود: والدین باید به کودک خود یاد دهند که به هر کس شماره ندهند و خود آنها نیز از در اختیار گذاشتن شماره کودک خود به افراد غریبه پرهیز کنند.

وی افزود: مجرمان سایبری با داشتن شماره کودکان درصدد اغفال آنها برآمده و کودکان را طعمه اهداف شوم خود می کنند.

سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا همچنین از خانواده ها خواست تا به فرزندان خود در خصوص کلاهبرداری های پیامکی آموزش دهند تا عزیزانشان مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در کلاهبرداری های پیامکی اغلب وعده هدایای رایگان را می دهند، گفت: این امر موجب می شود تا کودکان به راحتی فریب بخورند و در دام کلاهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا : محدودیت دسترسی به اینترنت تلفن همراه برای کودکان ضروری است

پلیس فتا : محدودیت دسترسی به اینترنت تلفن همراه برای کودکان ضروری است