مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مهر 1394 ساعت 15:352015-10-21فناوري

آیفون 6S؛ بهترین آیفون ساخته شده توسط اپل


آمارها نشان می دهند که ظاهراً آیفون 6 اس پلاس، بهترین آیفون ساخته شده توسط اپل از بدو تولید گوشی های آیفون این شرکت تاکنون است.

- در این مقاله به بررسی دلایلی که آیفون 6 اس پلاس را بهترین آیفون اپل در حال حاضر کرده است، پرداخته ایم.

اگر پیگیر اخبار حوزه گوشی های هوشمند باشید، به طبع اطلاع دارید که شرکت بزرگ و محبوب اپل چندی پیش از سری جدید آیفون های خود، آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس رونمایی کرد.

این دو آیفون تازه نفس به دلیل تغییرات و ویژگی های جدید و منحصربه فرد خود توانسته اند در مدت کوتاهی که از عرضه آن ها به بازار گذشته است، به محبوبیت بالایی نزد کاربران و طرفداران این برند پیدا کرده و ایضاً فروش بالایی را برای اپل به ارمغان بیاورند.

باید دانست که اگر اپل بتواند همین روند صعودی را برای محصولاتش حفظ کند، محصولات جدیدش عرصه برای تولیدکنندگان محصولات اندرویدی تنگ خواهند کرد و از سوی دیگر ممکن است طرفداران محصولات اندرویدی هم تحریک شده و برای انتخاب خود کار دشواری را در پیش خواهند داشت.

آمارها نشان می دهند که ظاهراً آیفون 6 اس پلاس، بهترین آیفون ساخته شده توسط اپل از بدو تولید گوشی های آیفون این شرکت تاکنون است؛ حتی اگر پیشرفت های این دستگاه را هم به حساب روند توسعه و ارتقای طبیعی هر سری محصول جدیدی که تولید می شود، بگذاریم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیفون 6S؛ بهترین آیفون ساخته شده توسط اپل

آیفون 6S؛ بهترین آیفون ساخته شده توسط اپل