مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مهر 1394 ساعت 18:312015-10-22سياسي

غفلت از توانمندی های داخلی مشکل اصلی در اقتصاد کشور است


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به استفاده از ظرفیت های داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: غفلت از توانمندی های داخلی مشکل اصلی در اقتصاد کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد اسماعیلی امروز در جلسه مشترک نمایندگان کارفرمایان، کارگران، تعاون گران و سمن های فعال در حوزه تأمین اجتماعی زنجان با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت: هنوز از توانمندی های داخل کشور در راستای اقتصاد مقاومتی به نحو مطلوب استفاده نشده است.

وی بیان کرد: مشکلی که کارفرمایان، کارگران و تعاونی ها با آن درگیر هستند به دلیل عدم توجه و استفاده از ظرفیت های داخلی به وجود آمده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ابراز کرد: با اتفاقی که در قالب برجام افتاده است، امیدواریم تحریم ها نیز برداشته شود و نباید با یک تلنگر کوچک دچار مشکل شویم و عمده نگاه ها به داخل کشور معطوف شود.

در این جلسه نمایندگان کارفرمایان، کارگران و سازمان های مردم نهاد مشکلات و در خواست های خود را با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان تأمین اجتماعی در میان گذاشتند.

لزوم شناخت، آسیب شناسی و بها دادن به تشکل های کارفرمایی از خواسته های آن ها بود و رکورد در تعاونی های مسکن و عدم انجام برخی از تعهدات توسط برخی از تعاونی ها از مهم ترین مشکلات تشکل های کارف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از توانمندی های داخلی مشکل اصلی در اقتصاد کشور است

غفلت از توانمندی های داخلی مشکل اصلی در اقتصاد کشور است