مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آبان 1394 ساعت 14:402015-10-23سياسي

4 / نماز جمعه کیش


قیام عاشورا و نهضت حضرت ابا عبدالله الحسین بعد از هزار و چهارصد سال همچنان زنده و پویا به حرکت خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در خطبه های نماز جمعه کیش با اشاره به عزاداری مردم مسلمان ایران اسلامی به مناسبت ماه محرم گفت:عزاداری سرور و سالار شهیدان در همه جا برپاست و مردم کیش هر سال عزاداری ماه محرم را بی عیب و نقص تر از سالهای گذشته برپا می کنند.

امام جمعه کیش افزود: هر چند حضرت ابا عبدالله الحسین در سال شصت و یک هجری به شهادت رسیدند اما پیروز واقعی میدان کربلا، حضرت امام حسین علیه السلام است و حرارت عشق به خاندان عصمت و طهارت هر سال در دلها بیشتر می شود.

وی با اشاره به تحلیل مناسب اوضاع جامعه اسلامی در هر شرایطی اظهار داشت: نشناختن امامت و ولایت ،تحلیل نامناسب از اوضاع جامعه، بی تفاوت بودن نسبت به ظلم ظالمان و حساسیت نداشتن جامعه ، حادثه کربلا و شهادت اهل بیت پیامبر را رقم زد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه جامعه اسلامی جامعه ی پر التهابی است گفت: در هر زمانی افراد نفوذی ، عرصه را بر مردان حق تنگ می کنند و اگر جامعه حساسیت نداشته باشد و حرکت نکند ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با اشاره به موضوع هسته ای و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه برجام گفت: تیم مذاکره کننده، مجلس شورای اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 / نماز جمعه کیش

4 / نماز جمعه کیش