مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آبان 1394 ساعت 12:402015-10-24اقتصادي

شرط واردات واگن مسافری دست دوم/ واردات واگن باری دست دوم ممنوع است


مدیرعامل شرکت راه آهن واردات واگن باری دست دوم را ممنوع خواند و گفت: در بخش مسافری نیز شرکت متقاضی به شرطی می تواند واگن دست دوم وارد کند که به همان تعداد واگن های قدیمی را از رده خارج کرده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پورسیدآقایی درباره خرید ناوگان دست دوم گفت: به دلیل رویکرد حمایت از صنعت داخل سیاست خاصی برای ورود ناوگان دست دوم در نظر گرفتیم به طوری که این اقدام در بخش مسافری با لحاظ شرایطی ممکن می شود؛ شرکت متقاضی باید به همان تعداد واگن های قدیمی از رده خارج کند به تعبیری صرفا اجازه ورود واگن دست دوم داده نمی شود؛ به این ترتیب واگن های دست دوم فقط جایگرین واگن های قدیمی با سن بالا در ناوگان کشور می شود.

وی یادآور شد: در بخش باری چنین سیاستی نداریم و در هماهنگی که با وزارت صنعت٬ معدن و تجارت صورت گرفت در جهت حمایت از صنعت داخلی ورود واگن دست دوم باری ممنوع اعلام شد و فقط شرکت ها می توانند نیاز خود را در بخش باری به صورت اجاره تأمین کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تحقق اعطای وام ارزی به سرمایه گذاران گفت: در حال حاضر این وام به سرمایه گذاران اعطا می شود و سرمایه گذاران می توانند از صندوق توسعه ملی وام ارزی دریافت کنند این وام به یکی از شرکت های خرید لکوموتیو نیز تعلق گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط واردات واگن مسافری دست دوم/ واردات واگن باری دست دوم ممنوع است

شرط واردات واگن مسافری دست دوم/ واردات واگن باری دست دوم ممنوع است