مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آبان 1394 ساعت 18:262015-10-24بين الملل

روزنامه نگار آرژانتینی: نیسمن جاسوس اف بی آی بوده است


رسانه آرژانتینی ته لام گزارش داد که یک روزنامه نگار آرژانتینی با انتشار کتابی اعلام کرده که دادستان متوفی این کشور جاسوس دفتر تحقیقات فدرال آمریکا بوده است.

- " در آمریکای لاتین به نقل از ته لام ، فاکوندو پاستور روزنامه نگار آرژانتینی و نویسنده کتاب نیسمن جنایت یا خودکشی؟ قهرمان یا جاسوس؟ با ارائه اطلاعاتی محرمانه از روابط محرمانه آلبرتو نیسمن قاضی دادگاه پرونده حمله به مرکز یهودیان این کشور موسوم به آمیا با آمریکا، اعلام کرد که وی جاسوس اف بی آی (دفتر تحقیقات فدرال آمریکا) بوده است.

اطلاعات به دست آمده از این کتاب نشان می دهند که دادستان پرونده آمیا که در 18 ژانویه سال جاری (28 دی 93) کشته شد، اطلاعات محرمانه این کشور را به طور مستقیم به سازمان جاسوسی آمریکا گزارش می داده است.

پاستور روز گذشته در مصاحبه با روزنامه ایندپندینته اظهار داشت که طبق اطلاعاتی که به دست آورده ام دادستان پرونده آمیا جاسوس اف بی آی بوده است.

این کتاب شامل گزیده ای از اطلاعاتی محرمانه و درخور توجه است که نشان می دهد؛ نیسمن تمام اقدامات و اطلاعات محرمانه خود را پیش از این که به مافوق قانونی خود گزارش دهد از طریق سفارت آمریکا در بوینوس آیرس (پایتخت آرژانتین) به سازمان اف بی آی آمریکا گزارش می داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه نگار آرژانتینی: نیسمن جاسوس اف بی آی بوده است

روزنامه نگار آرژانتینی: نیسمن جاسوس اف بی آی بوده است