مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آبان 1394 ساعت 11:462015-10-25بين الملل

طوفان پاتریشیا در مکزیک ده ها خانه را ویران کرد


رسانه ونزوئلایی تله سور گزارش داد طوفان پاتریشیا ده ها خانه مسکونی در مکزیک را ویران کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای " در آمریکای لاتین به نقل از تله سور ، به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های مکزیک، طوفان پاتریشیا روز گذشته ده ها خانه مسکونی در این کشور را ویران کرد اما با وجود آن که این طوفان به عنوان قوی ترین طوفان در تاریخ هواشناسی قرار گرفت، به افسردگی گرمسیری بدون ایجاد فاجعه در مکزیک تنزل یافت.

رسانه های مکزیکی همچنین گزارش دادند که طوفان پاتریشیا در روستای چاملا در ایالت خالیسکو در غرب مکزیک و مناطقی از شمال این کشور ده ها خانه مسکونی را بدون بر جای گذاشتن تلفات انسانی، ویران کرد زیرا ساکنان این مناطق در یک اقدام پیشگیرانه خانه های خود را تخلیه کرده بودند.

انریکه پنیا نیتو رییس جمهور مکزیک از طریق صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که تاکنون هیچ گزارشی از خسارات عمده در پی رخداد طوفان پاتریشیا در این کشور وجود نداشته و همچنین تصریح کرد که به زودی قرار است از مناطق آسیب دیده طی این حادثه طبیعی بازدید کند.

تا روز گذشته در مکزیک 250 خانه مسکونی در این کشور در پی رخداد طوفان پاتریشیا تحت تاثیر جاری شدن سیل ها قرار گرفته اند و ده ها خانه نیز به طور کامل ویران شدند در حالی که همچنین در برخی از مناطق این کشور رانش زمین در جاده ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان پاتریشیا در مکزیک ده ها خانه را ویران کرد

طوفان پاتریشیا در مکزیک ده ها خانه را ویران کرد