موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آبان 1394 ساعت 16:552015-10-25سياسي

مسجدجامعی: شهرداری خانه بهبهانی را تملک کند


عضو شورای شهر تهران بر حفظ و تملک خانه بهبهانی که قرار است به خانه مشروطیت تبدیل شود تاکید کرد و گفت: این خانه و مسجد بهبهانی سابقه زیادی در برپایی مجالس روضه سید الشهدا را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهری ایسنا، احمد مسجد جامعی در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورا گفت: جا دارد درگذشت آقای عبدالوهاب شاه حسینی که از خاندان های بزرگ شمیران و پدر 3 شهید که خود جانباز حج خونین سال 1366 بودند را به مردم تهران و به ویژه شمیران، تسلیت بگویم.

یکی از کارهای آقای شاه حسینی راه اندازی حسینه ای در منظریه بود که محل حل مشکلات مردم به شمار می رفت و نشان از ارادت وی به اهل بیت پیامبر و سالار شهیدان داشت.

درگذشت ایشان در همین روزهای خاص عزاداری بیان دیگری از این دوستداری است.

صراحت شجاعانه در گفتار با مسئولین و مجریان و پیگیری مسئولانه از ویژگی های دیگر ایشان بود.

در جلساتی که با هیات امنای امامزاده صالح شمیران داشتم، پیوسته حضور تاثیرگذار و سخنان سنجیده شان را در تصمیمات شاهد بودم.

مسجد جامعی در ادامه سخنان خود افزود: همچنین جا دارد از دقت و سرعت عمل شهرداری در نظافت شهر بعد از مراسم عزاداری و پذیرایی از عزاداران تقدیر به عمل آوریم.

مسجد جامعی در بخش دیگری از سخنانش بر حفظ و تملک خانه بهبهانی که قرار است به خانه مشروطیت تبدیل شود تاکید کرد و گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدجامعی: شهرداری خانه بهبهانی را تملک کند

مسجدجامعی: شهرداری خانه بهبهانی را تملک کند