مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آبان 1394 ساعت 00:562015-10-25بين الملل

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 3 آبان


بررسی نامه مهم رهبر انقلاب از منظر اجرایی؛ واژگان بیگانه در حال تسخیر آنتن رسانه ملی و مجوز اعدام شیخ نمر صادر شد؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار وزیر خارجه رژیم آل سعود پس از دیدار با همتای آمریکایی خود، مواضع خصمانه اش علیه کشورمان را تکرار کرد.

    مجوز اعدام شیخ نمر صادر شد" وزیر کشور و ولی عهد عربستان حکمی صادر کرد که بر اساس آن اجرای حکم اعدام شیخ نمر بدون هشدار قبلی امکان پذیر شده است.

    واژگان بیگانه در حال تسخیر آنتن رسانه ملی/ برنامه های ورزشی در صدر!+فیلم" میزان نفوذ واژگان و عبارات غیرفارسی به قدری رو به افزایش است که می توان از آن با عنوان هجوم نام برد و گفت واژگان بیگانه در حال درنوردیدن و فتح آنتن رسانه ملی هستند.

    عزاداری چهره های سرشناس در محرم 1437؛ از عبدی و بنیامین تا احمدی نژاد و پروین" دکتر و مهندس و سردار و وزیر و بازیگر و فوتبالیست و خواننده در عزای اباعبدالله الحسین(ع) لباس عزا به تن کردند و بر ماتم سیدالشهدا گریستند.

    بررسی نامه مهم رهبر انقلاب از منظر اجرایی؛ چرا شروط 9گانه باید رعایت شود؟" رهبر معظم انقلاب در نامه ای که هفته گذشته خطاب به رییس جمهور نگاشتند، شروط 9گانه ای مطرح کردند که از باب فنی و اجرایی دارای نکات مهمی است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 3 آبان

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 3 آبان