مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آبان 1394 ساعت 10:012015-10-26بين الملل

پروازهای مستقیم میان روسیه و اوکراین به طور کامل قطع شد


پروازهای مستقیم میان روسیه و اوکراین در پی تحریم خطوط هوایی دو کشور از سوی دولت های کی یف و مسکو، از دیروز یکشنبه به طور کامل قطع شد.

- "، در پی تحریم خطوط هوایی اوکراین و روسیه از سوی یکدیگر طی چند روز اخیر، پروازهای مستقیم میان این دو کشور از دیروز یکشنبه به طور کامل قطع و متوقف شد.

  بنابه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، قطع کامل پروازهای مستقیم میان اوکراین و روسیه در شرایط بحرانی کنونی حاکم بر این دو کشور در حالیست که این امر صدها هزار مسافر را در این کشورها تحت تأثیر قرار خواهد داد.

بر اساس این گزارش، دیمیتری میدویدیف نخست وزیر روسیه اوکراین را نخستین مسئول این ممنوعیت پرواز می داند و در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرده است: بنابه ابتکار دولت اوکراین، پروازهای تمامی شرکت های هواپیمایی میان روسیه و اوکراین متوقف شده است و این نمونه ای بارز از مبارزه مقامات اوکراینی با مردم این کشور است چرا که حدود سه چهارم مسافران این پروازها اوکراینی ها هستند.

بنابه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، لغو پروازها میان روسیه و اوکراین مرحله ای جدید در بحران جاری میان دو کشور است.

دولت کی یف ماه گذشته اعلام کرد ممنوعیت انجام پروازهای مستقیم خط هوایی روسیه از جمله آئروفلوت را از 25اُم ماه اکتبر به دنبال آنچه پاسخی به پرواز آنها به شبه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای مستقیم میان روسیه و اوکراین به طور کامل قطع شد

پروازهای مستقیم میان روسیه و اوکراین به طور کامل قطع شد