مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آبان 1394 ساعت 11:262015-10-26فرهنگي

پخش «درحاشیه 2» پس از ماه صفر


داستان فصل دوم «در حاشیه»، در یک اردوگاه می گذرد و افرادی که در فصل اول به تخلفات حوزه پزشکی پرداخته بودند، دوران محکومیت شان را بین محکومان سابقه دار می گذرانند.

- داستان فصل دوم در حاشیه، در یک اردوگاه می گذرد و افرادی که در فصل اول به تخلفات حوزه پزشکی پرداخته بودند، دوران محکومیت شان را بین محکومان سابقه دار می گذرانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، روزنامه جام جم نوشت: تصویربرداری فصل دوم سریال تلویزیونی در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی کوچکسرایی در یک اردوگاه ادامه دارد و این روزها گروه مشغول ضبط قسمت پنجم این سریال است که بعد از تمام شدن ماه صفر از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این اردوگاه چهره هایی چون سیامک انصاری، جواد رضویان، مهران غفوریان، نصرالله رادش، نیما فلاح، رامین ناصرنصیر و علی اوجی حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجام جم، داستان فصل دوم در حاشیه ، در یک اردوگاه می گذرد و افرادی که در فصل اول به تخلفات حوزه پزشکی پرداخته بودند، دوران محکومیت شان را بین محکومان سابقه دار می گذرانند و درگیر ماجراهایی می شوند.

شیرینی فصل دومابوالفضل نصیر، مدیر تولید درباره تولید این سریال به جام جم می گوید: پیش تولید فصل دوم سریال در حاشیه از مرداد شروع شد و اواخر شهریور کلید خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «درحاشیه 2» پس از ماه صفر

پخش «درحاشیه 2» پس از ماه صفر