مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آبان 1394 ساعت 16:002015-10-26فرهنگي

نمایش مایوس کننده یک فیلم در آمریکا


فیلم زندگی نامه «استیو جابز» (مالک سابق کمپانی اپل) به کارگردانی «دنی بویل» با فروش 7/3 میلیون دلاری در اولین هفته اکران، اکران ناامید کننده ای در سینماهای آمریکا داشت.

- فیلم زندگی نامه استیو جابز (مالک سابق کمپانی اپل) به کارگردانی دنی بویل با فروش 7/3 میلیون دلاری در اولین هفته اکران، اکران ناامید کننده ای در سینماهای آمریکا داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، زمانی که امی پاسکال رییس وقت کمپانی سونی در نهایت ناگزیر شد، حق ساخت فیلم زندگی نامه استیو جابز مالک فقید کمپانی اپل را به کمپانی یونیورسال واگذار کند با ناراحتی عنوان کرد که فرصت ساخت همشهری کین معاصر را از دست دادیم، اما اولین هفته نمایش این فیلم در گیشه سینما ثابت کرد که رییس اسبق کمپانی سونی به درستی رسیک ساخت این فیلم را نپذیرفته است.

در ابتدا قرار بود کریستین بیل و پیش از آن لئوناردو دی کاپریو ایفاگر نقش استیو جابز باشند اما با کناره گیری این دو ستاره هالیوودی و محدود شدن افق تجاری این فیلم، کمپانی سونی که پیش از آن تحت فشار دو فیلم ناموفق پس از زمین و سقوط کاخ سفید نیز بود، در نهایت ریسک ساخت این فیلم را نپذیرفت و حق ساخت آن را به کمپانی فیلمسازی یونیورسال واگذار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش مایوس کننده یک فیلم در آمریکا

نمایش مایوس کننده یک فیلم در آمریکا