مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آبان 1394 ساعت 08:112015-10-27سياسي

مدیر کتابخانه های عمومی آبیک خبر داد استانداردسازی کتابخانه های عمومی آبیک


مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک از استانداردسازی دو کتابخانه عمومی این شهرستان از نظر فضای عمومی و تجهیزاتی خبر داد.

- حبیب اسماعیل خانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: استانداردسازی کتابخانه های عمومی امام محمد باقر(ع) و امام رضا(ع) شهرستان آبیک از نظر فضای عمومی و تجهیزاتی صورت گرفته است، در حالی که در گذشته وضعیت ساختاری این دو کتابخانه مناسب و مطلوب نبود.

وی افزود: ساختار کتابخانه های عمومی از نظر علمی باید به گونه ای باشد که قفسه های کتاب ها به صورت شماره ها پشت سرهم باشد و راحت تر بتوان کتاب ها را جست وجو و پیدا کرد.

این مسئول ادامه داد: با استانداردسازی کتابخانه های عمومی امام محمد باقر(ع) و امام رضا(ع) شهرستان آبیک در چینش قفسه ها و کتاب ها، رده بندی دقیق و صحیح صورت گرفته است.

مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک تصریح کرد: با استانداردسازی کتابخانه عمومی امام محمد باقر(ع) شهرستان آبیک، بخش های مرجع، کودک، نشریات روز شامل مجلات و روزنامه ها، تازه های کتاب، میز جست وجوی اعضا برای دسترسی به کتب مرجع و مخزن و خدمات اینترنتی در قالب کافی نت با قیمت نیم بها به صورت مجزا راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کتابخانه های عمومی آبیک خبر داد استانداردسازی کتابخانه های عمومی آبیک

مدیر کتابخانه های عمومی آبیک خبر داد استانداردسازی کتابخانه های عمومی آبیک