مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آبان 1394 ساعت 10:462015-10-27سياسي

تهدید «نفوذ» با پول و کالای مجازی


نهمین نشست تبیینی «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی» با موضوع «نفوذ اقتصادی دشمن از طریق فضای مجازی» با حضور مهدی صرامی برگزار شد.

- نهمین نشست تبیینی جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی با موضوع نفوذ اقتصادی دشمن از طریق فضای مجازی با حضور مهدی صرامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی در این نشست با اشاره به اینکه اقتصاد دانش بنیان به دنبال تولید ارزش افزوده از طریق دانش است، گفت: آنچه مهم است این است که ارزش افزوده ای که از داده ها و اطلاعات حاصل می شود نصیب اقتصاد ملی و ملت شود.

وی در ادامه این سئوال را مطرح کرد که در حال حال حاضر جریان داده های رایانه ای برای چه کسی ارزش افزوده اقتصادی ایجاد می کند.

رییس سابق مرکز رسانه های دیجیتال، کشور ما را وارد کننده محصولات حوزه فضای مجازی خوانده و افزود: ما در لایه های مختلف زیرساخت، خدمات، نرم افزار و محتوا همگی از سرویسها و خدماتی که کشورهای دیگر ارایه می کنند استفاده می کنیم لذا ارزش افزوده ای که دارد اغلب برای کشورهای تولید کننده است.

اینها برای کشورهای دیگر صادرات و برای ما واردات حساب می شوند که این امر نوعی تسلط اقتصادی برای آنها ایجاد کرده و نوعی نفوذ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید «نفوذ» با پول و کالای مجازی

تهدید «نفوذ» با پول و کالای مجازی