مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آبان 1394 ساعت 13:162015-10-27اقتصادي

تیغ زدن وزیر بهداشت چشم پزشک در خیابانهای تهران


وزیر بهداشت چشم پزشک که ایامی و برای چند ماه سلامت مردم در دستش بود و برای احقاق حق بیماران تلاش می کرد، خودش مورد یک اخاذی قرار گرفت و در کمتر از چند دقیقه پول حداقل 6 تا 7 ویزیت تخصصی از کفش پرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت در صبح روز 5 آبان قرار گذاشته بود؛ که در نهایت با تاخیری جزیی به سر قرار رسید ولی در بدو حضورش پرده از نوعی اخاذی در خیابان های تهران برداشت که باعث این تاخیرش نیز شده بود.

طریقت منفرد که معروف به مرد بیمه ها است زیرا سالها در حوزه متعدد بیمه ای در ایران و دنیا کار کرده است و به قول خودش از بیمه وزارت نفت به عنوان پولدارترین نهاد دولتی کشور تا بیمه کمیته امداد تجربه کسب کرده است درباره اخاذی و به گفته خویش تیغی که در روز صبح سه شنبه 5 آبان مواجه شد توضیح می دهد: صبح براساس قراری که باید در خبرگزاری حضور می یافتم سعی داشتم زودتر بیاییم که حادثه ای برای یک از اعضای خانواده ام رخ داده است، بنابراین پس از رفع و رجوع آن رخداد؛ سریع به قصد به خبرگزاری آمدم که در حوالی قلهک در خیابان شریعتی با یک اخاذی مواجه شدم که بعد از تیغ زده شدن متوجه شدم چه کلاهی سرم رفته است.

وزیر سابق بهداشت ادامه می دهد: در حین رانندگی بودم که فردی از جلوی خودروام عبور کرد ولی یهو یک چرخش کرد و با دستش به آیینه بغل خودرو زد و آیینه هم کمی به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیغ زدن وزیر بهداشت چشم پزشک در خیابانهای تهران

تیغ زدن وزیر بهداشت چشم پزشک در خیابانهای تهران