مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آبان 1394 ساعت 15:402015-10-27اقتصادي

درسی که باید از تراژدی یاهو گرفت


هفته گذشته پورتال رسمی یاهو در اینترنت اعلام کرد، قراردادی تجاری در راستای تبلیغاتی اینترنتی بر روی موتور جستجو را با شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت به امضا رسانده است.

- همچنین اعلام شد که درآمد فصل گذشته یاهو بسیار پایین تر از آن چیزی است که پیش از این در تحلیل ها به آن اشاره شده بود که خود این امر، پرسش های بسیاری را در مورد مدیریت ماریسا مایر مدیر عامل فعلی یاهو برمی انگیزد.

دو دهه قبل، یاهو پیشروترین پلتفرم در عرصه اینترنت و موتور جستجو در مقامی قرار داشت که می توانست یک شبه گوگل تازه پا را خریداری کند؛ اما بعد از یک سقوط مداوم در یک دهه بعدی، در سال 2008 یاهو به جایی رسیده بود که مایکروسافت با 45 میلیارد دلار پیشنهاد خرید آن را داد.

در حال حاضر وضعیت از این هم بدتر است و ارزش یاهو به کمی بیش از 29 میلیارد دلار می رسد و نکته جالب اینکه این ارزش به هیچ وجه ناشی از تجارت اصلی یاهو ـ که البته در آن به شدت سقوط کرده است ـ نیست.

5.

5 میلیارد ارزش نقدی به علاوه 22.

6 میلیارد ناشی از سهام Alibaba در چین و حساب های Yahoo Japan به ارزش 2.

3 میلیارد دلار مجموع دارایی های یاهو را تشکیل میدهند.

یاهو این روزها بیش از همه به خاطر هویت و شخصیت مدیر عامل چالشی فعلی خود یا به خاطر ابداعات عجیب و غریب و اغلب سر هم بندی شده – همچون روشی جدید برای ورود به حساب کاربری ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درسی که باید از تراژدی یاهو گرفت

درسی که باید از تراژدی یاهو گرفت