مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آبان 1394 ساعت 15:512015-10-27اقتصادي

استاندار قزوین تأکید کرد لزوم برپایی جشنواره محصولات کشاورزی استانی در قزوین


استاندار قزوین با تأکید بر لزوم برپایی جشنواره محصولات کشاورزی استانی گفت: برگزاری این جشنواره ها باید با محوریت تشکل ها برگزار شود.

- " از قزوین، مرتضی روزبه در دیدار با رییس، معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که ظهر امروز در مجموعه باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: روزانه ما با واقعیت هایی مواجه هستیم که اگر ریشه یابی نشود نمی توان مشکلات را حل کرد چراکه راهکار عملیاتی منجر به حل مشکل شده و زمینه به وجود آمدن اهداف در جامعه را آسان تر می کند.

وی یادآور شد: اهمیت پسته در استان قزوین به عنوان یک محصول استراتژیک است و به عنوان یک محصول مهم به لحاظ کشت و اقتصادی بودن قدمت بسیاری زیادی در قزوین دارد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: پسته یک درخت باستانی و تاریخی است و مردم باید به آن به عنوان یک محصول مدرن نگاه کرده و با شیوه های نوین آن را کشت کنند.

روزبه با بیان اینکه کاهش عملکرد پسته باید ریشه یابی شود، تأکید کرد: در این راستا با بی رغبتی مسئولان و پسته کاران نمی توان مشکلات را حل کرد چراکه باید با تکیه بر عوامل انسانی کارآمد این مشکل را برطرف کرده و با همت و همکاری در این زمینه فعالیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین تأکید کرد لزوم برپایی جشنواره محصولات کشاورزی استانی در قزوین

استاندار قزوین تأکید کرد لزوم برپایی جشنواره محصولات کشاورزی استانی در قزوین