مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آبان 1394 ساعت 20:302015-10-27بين الملل

هشدار FBI در مورد شورش های خیابانی


اداره پلیس اف بی آی آمریکا هشدار داد که گروهی از مخالفان دولت آمریکا موسوم به 'شبه نظامیان آزادی ملی' در نظر دارند حین برگزاری مراسم روز هالووین در شهرهای این کشوردست به اقدامات خرابکارانه بزنند.

- اداره پلیس اف بی آی آمریکا هشدار داد که گروهی از مخالفان دولت آمریکا موسوم به شبه نظامیان آزادی ملی در نظر دارند حین برگزاری مراسم روز هالووین در شهرهای این کشوردست به اقدامات خرابکارانه بزنند.

هالووین یا عید همه مقدسین مراسمی است با قدمت 2 هزار سال که اقوام اروپایی سلتی را بنیانگذاران آن می دانند و هرسال در روز 31 اکتبر در بسیاری از کشور های غربی بویژه آمریکا، کانادا، ایرلند واسکاتلند برگزار می شود.

دراین شب مردم طی مراسمی که در برخی زمینه ها شباهت به مراسم قاشق زنی در شب چهارشنبه سوری دارد،با استفاده از صورتک هایی غالبا ترسناک به درخانه ها می روند و به جمع آوری شیرینی های گوناگون می پردازند.

اداره اف بی آی آمریکا روز سه شنبه با صدور بخشنامه هایی به مراکز پلیس در شهر های مختلف آمریکا هشدار داد که گروهی که در این بخشنامه آنارشیست و خطرناک خوانده شده اند، قصد دارند با استفاده از شلوغی های این شب درشهر های این کشور دست به خبرابکاری و آشوب بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار FBI در مورد شورش های خیابانی

هشدار FBI در مورد شورش های خیابانی