مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آبان 1394 ساعت 23:012015-10-27ورزشي

با کسب 2 پیروزی رقم خورد درخشش ورزشکاران سقزی در لیگ تکواندوی بانوان کشور


معاون اداره کل ورزش و جوانان کردستان از کسب 2 پیروزی توسط تکواندوکاران سقزی در یازدهمین دوره لیگ بانوان کشور خبر داد.

- " از سنندج، علی فتح الله زاده امشب در دیدار رزمی کاران استان اظهار کرد: یازدهمین دوره لیگ تکواندوی بانوان کشور امروز و امشب با برگزاری 10 مبارزه و با عنوان جام کوثر، یادواره شهیده طیبه واعظی دهنوی برگزار شد.

وی افزود: در هفته اول و دوم از مرحله رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ تکواندو جوانان و بزرگسالان بانوان، 129 هوگوپوش در قالب 11 تیم به رقابت پرداختند.

این مسئول با بیان اینکه تیم تکواندوی شهرستان سقز با ورزشکاران بومی به نمایندگی از استان کردستان در این رقابت ها شرکت کرد، گفت: صنایع استیل البرز، کوروش، بسیج ورزشکاران هیئت تکواندو بروجرد، تیم بزرگسالان بانوان شهرداری سقز، هیئت تکواندو شمال شرق، هلال احمر استان مازندران، اداره ورزش و جوانان هشتگرد، دانشگاه پیام نور، مدال آوران البرز، هیئت تکواندو استان گیلان و هیئت تکواندو استان خوزستان، تیم های حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

وی تصریح کرد: شهرداری سقز در دور اول این رقابت ها در مقابل تیم بسیج ورزشکاران هیئت تکواندو بروجرد قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 1 به پیروزی دست یافت و در بازی دوم به مصاف دانشگاه پیام نور رفت و توانست با نتیجه 8 بر صفر از سد این تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کسب 2 پیروزی رقم خورد درخشش ورزشکاران سقزی در لیگ تکواندوی بانوان کشور

با کسب 2 پیروزی رقم خورد درخشش ورزشکاران سقزی در لیگ تکواندوی بانوان کشور