مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آبان 1394 ساعت 09:012015-10-28سياسي

گلستانی زاده: استکبارستیزی هیچ وقت نباید خاموش شود


مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز گفت: شهید بهشتی چه زیبا فرمود: «دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود»، به امید خدا دانشجویان همیشه در صحنه و انقلابی، - مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز گفت: شهید بهشتی چه زیبا فرمود: دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود ، به امید خدا دانشجویان همیشه در صحنه و انقلابی، بیداری را در بزنگاه های جاری کشور مد نظر قرار می دهند.

سید روح الله گلستانی زاده، مسئول بسیج دانشگاه پیام نورشیراز، با اشاره به وظایف دانشجو گفت: مهم ترین وظیفه یک دانشجو بیداربودن درتمام بزنگاه ها است، همچنین در پیچ های تاریخی این وظیفه عمیق تر می شود.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری به جا و به موقع در شرایط مختلف، شرایطی پیش خواهد آورد که حق و باطل گنگ است، خاطرنشان کرد: در این شرایط پیدا کردن حق و حقیقت سخت می شود و دانشجو دراین برهه های حساس باید راهبر جامعه باشد.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نورشیراز با اشاره به اینکه استکبارستیزی هیچ وقت نباید خاموش شود، افزود: استکبار همیشه به دنبال زمانی است تا خود را بر کشور های دیگرچیره کند، آن ها به دنبال مطیع هستند و با هر کشوری که حرف تازه ای داشته باشد و زورگویی آنها را تاب نیاورد دشمن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستانی زاده: استکبارستیزی هیچ وقت نباید خاموش شود

گلستانی زاده: استکبارستیزی هیچ وقت نباید خاموش شود