مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آبان 1394 ساعت 10:312015-10-28اقتصادي

احیای نوسانی بورس تهران


در حال حاضر بورس تهران در تقابل دو دیدگاه مثبت و منفی حاکم بر بازار قرار گرفته و تحت تاثیر کفه سنگین تر هر از گاه، نوسانی مثبت یا منفی را در خلال روزهای معاملاتی تجربه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو "بازار سهام از روز دوشنبه در مسیری مثبت قدم گذاشت و روز گذشته نیز در ادامه توانست 120 واحد رشد کند.

همان طور که انتظار می رفت گزارش های 6 ماهه ضعیف تر از انتظارات نبود.

بنابراین با توجه به هم افزایی عوامل مثبتی همچون خوش بینی ها به اثرات لغو تحریم ها و آمادگی اقتصاد برای خروج از رکود، روند کلی بازار در میان مدت مثبت ارزیابی می شود.

هرچند باید اذعان کرد با توجه به تعدیل های منفی گزارش های 6 ماهه در برخی صنایع مهم مانند خودروسازان به نظر می رسد این امر، نوساناتی در این روند مثبت ایجاد کند.

روز گذشته شاخص کل بازار سهام در ادامه روند مثبت خود 120 واحد (معادل 19/ 0 درصد) رشد کرد تا به این ترتیب نماگر بازار در یک قدمی کانال 63 هزار واحدی قرار گیرد.

ابتدای هفته هیجان زدگی سهامداران متاثر از ارائه گزارش های 6 ماهه ضعیف از سوی برخی نمادهای بزرگ و تاثیرگذار موجب تشکیل صف های فروش و افت قیمت در اغلب نمادها شد، اما از روز دوشنبه بازار فضای نسبتا مثبتی به خود گرفت و توانست در مجموع طی دو روز اخیر حدود 130 واحد رشد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای نوسانی بورس تهران

احیای نوسانی بورس تهران