مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آبان 1394 ساعت 02:202015-10-29بين الملل

«جمعه ایرانی »ها در نمایشگاه مطبوعات حاضرند


دست اندرکاران «جمعه ایرانی» و برنامه قدیمی «صبح جمعه با شما» پس از کوچ رسانه ای از رادیو از پنجره ای تازه با مخاطبانان تعامل خواهند داشت و قرار است در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از پایگاه اطلاع رسانی جدیدشان با عنوان «شاد شو» رونمایی کنند.

- دست اندرکاران جمعه ایرانی و برنامه قدیمی صبح جمعه با شما پس از کوچ رسانه ای از رادیو از پنجره ای تازه با مخاطبانان تعامل خواهند داشت و قرار است در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از پایگاه اطلاع رسانی جدیدشان با عنوان شاد شو رونمایی کنند.

برای جمعه ایرانی ها همچنین غرفه ی ثابتی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در نظر گرفته شده است.

سعید توکل، سردبیر قدیمی برنامه جمعه ایرانی " در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا با اعلام این خبر درباره جزییات آن توضیح داد: گروه جمعه ایرانی پس از کوچ رسانه ای از رادیو، درصدد هستند تا از پایگاه اطلاع رسانی شان در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات رونمایی کنند.

وی گفت: در مراسم رونمایی از سایت شاد شو قرار است شخصیت های مختلف فرهنگی، هنری مطبوعاتی رسانه ای دانشگاهی و سیاسی حضور داشته باشند.

توکل همچنین از اختصاص غرفه ثابت به سایت شاد شو در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات خبر داد و گفت: دست اندرکاران جمعه ایرانی قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جمعه ایرانی »ها در نمایشگاه مطبوعات حاضرند

«جمعه ایرانی »ها در نمایشگاه مطبوعات حاضرند