مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آبان 1394 ساعت 15:562015-10-30سياسي

ایستگاه پمپاژ گدارخوش ایلام در اثر سیل تخریب شد


ایستگاه پمپاژ گدارخوش در جریان وقوع سیلاب به طور کامل تخریب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدرضا مروارید امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و ستاد بحران استان ایلام که با حضور سخنگوی دولت و دستیار ارشد رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: طی 72 ساعت در شهر ایلام 324 میلیمتر بارش ثبت شده است که دور از انتظار ما بود و در واقع ما به نوعی غافلگیر شدیم.

وی با اشاره به میزان بالای خسارت هایی که در پی جریان سیلاب در شهرستان ایلام به وجود آمده است، افزود: متاسفانه در این سیلاب سه تن از هم استانی های ما جان خود را از دست داده اند و یک نفر دیگر نیز در دهلران مفقود است که هنوز جسد وی کشف نشده است.

استاندار ایلام با اشاره به تخریب کامل راه های عشایری و بسیاری از محورهای روستایی و پل های موجود در استان ایلام، عنوان کرد: جاده های اصلی در این سیلاب تخریب نشده اند.

وی گفت: ایستگاه پمپاژ در حال احداث گدارخوش که قرار است سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان ایلام را آبیاری کند به صورت کامل در سیلاب تخریب شده است.

مروارید عنوان کرد: شدت بارش ها و جاری شدن سیل به حدی بود که دبی آب رودخانه گدار خوش دو هزار و 500 متر بر ثانیه رسید، در حالی که دبی این رودخانه در شرایط عادی هفت متر بر ثانیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه پمپاژ گدارخوش ایلام در اثر سیل تخریب شد

ایستگاه پمپاژ گدارخوش ایلام در اثر سیل تخریب شد