مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آبان 1394 ساعت 18:052015-10-30بين الملل

تاکید بر مبارزه با تروریسم در دیدار وزیر ارتباطات با نخست وزیر عراق


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با سفر به کشور عراق به دیدار با مقامات عراقی پرداخت که در این مذاکرات بر گسترش روابط دو کشور در زمینه های مختلف و مبارزه با تروریسم تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات ایران با سفر به کشور عراق به دیدار مقامات عراقی رفت؛ در این سفر ابعاد مختلف همکاری ایران با کشور عراق با مقامات مختلف این کشور مورد بررسی قرار گرفت.

واعظی در دیداری که با حیدر العبادی نخست وزیر عراق در بغداد داشت ضمن تأکید بر گسترش همکاری های دوجانبه میان کشور ایران و عراق بیان کرد: کشور ایران خواهان موفقیت دولت عراق است و همچنین در تلاش است تا در کلیه بخش ها بتواند به وظایف و تعهدات خود نسبت به این کشور عمل کند.

وی همچنین با اشاره به حضور گروه های تروریستی و افراطی و خشونت طلب در منطقه، گفت: حضور این گروه های جنایتکار در هر یک از کشورها خطرناک و در جهت بی ثباتی منطقه خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران افزود: ایران آمادگی همه جانبه را برای حمایت کامل از عراق در جنگ علیه تروریسم را دارد و ما می توانیم بر گسترش همکاری دوجانبه با عراق در همه زمینه ها از جمله ارتباطات و فناروی اطلاعات اقدامات لازم را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر مبارزه با تروریسم در دیدار وزیر ارتباطات با نخست وزیر عراق

تاکید بر مبارزه با تروریسم در دیدار وزیر ارتباطات با نخست وزیر عراق