مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آبان 1394 ساعت 10:102015-10-31سياسي

دستور آماده باش پوتین برای مواجهه با تهدیدهای اتمی


رییس جمهوری روسیه به شورای امنیت کشورش دستور داد تا ضمن ارزیابی آمادگی مسکو برای نجات از یک فاجعه اتمی، شیمیایی یا بیولوژیکی، در صورت لزوم تجهیزات حفاظتی ذخیره کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته هفته نامه نیوزویک، این دستور در جریان یکی از نشست های عادی ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه با شورای امنیت این کشور که متشکل از روسای آژانس های اطلاعاتی، دفاعی و اجرای قانون روسیه است، صادر شد.

وزرای عالی رتبه و رییس پارلمان روسیه نیز جزو اعضای دائم این گروه محسوب می شوند.

براساس وب سایت دولت روسیه، پوتین در این نشست به شورای امنیت گفت: بسیار مهم است که پروتکل های دفاعی روسیه علیه تهدیدهای اتمی، رادیولوژیکی، شیمیایی و بیولوژیکی هم در زمان صلح و هم در زمان جنگ مورد بازبینی قرار گرفته و تقویت شوند.

وی افزود: ما مجبوریم بررسی کنیم که این پروتکل ها تا چه اندازه مطابق با حقایق امروز هستند و اگر لازم شد اصلاحاتی را در آن ها ایجاد کنیم.

پوتین همچنین به شورای امنیت کشورش پیشنهاد داد: روسیه باید تجهیزات حفاظتی شخصی علیه تهدیدهای اتمی، بیولوژیکی و شیمیایی را ایجاد و تولید کند.

در آینده نزدیک باید فهرستی از تجهیزات حفاظت شخصی را برای شهروندان تهیه کنیم تا ببینیم کدامیک از آن ها به لحاظ نظری یا فنی قدیمی و من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور آماده باش پوتین برای مواجهه با تهدیدهای اتمی

دستور آماده باش پوتین برای مواجهه با تهدیدهای اتمی