مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آبان 1394 ساعت 12:562015-10-31سياسي

شب گذشته صورت گرفت برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به هتاکی عصر عاشورا در تهران


اهالی محله امامزاده عبدالله و سی متری جی با اعلام انزجار از هتاکی نسبت به ساحت روحانیت و لباس عزاداری امام حسین(ع) در عاشورای امسال، اشد مجازات برای عاملان آن را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در عصر عاشورای امسال در حوالی محله سی متری جی شخصی، حجت الاسلام محمود حیدری آقا برای سخنرانی مراسم خیمه سوزان در حال رسیدن به محل مراسم بود، با دیدن سگی که پیراهن مشکی بر بدنش کرده بودند مواجه می شود.

وی با دیدن این صحنه و بر حسب انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر نسبت به تذکر لسانی به صاحب سگ اقدام می کند که متاسفانه شخص مورد نظر با توهین به روحانیت، با همراهی اعضای خانواده خود اقدام به ضرب و جرح حجت الاسلام حیدری می کند و وی به دلیل جراخان وارده در بیمارستان بستری می شود.

اکنون تعدادی از هتاکان توسط پلیس بازداشت شده اند و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

در پی این اقدام غیراخلاقی، تجمع مدافعان امر به معروف و نهی از منکر شامگاه جمعه 8 آبان در محله امامزاده عبدالله(ع) منطقه 9 تهران و با حضور اهالی محل، روحانیان و کسبه برگزار شد.

  حامیان امر به معروف از سربازان امام حسین(ع) هستند حجت الاسلام محمود حیدری آقا، روحانی مضروب در حادثه عصر عاشورا در منطقه سی متری جی در خصوص غیرت مندی اهالی محله امامزداه عبدالله(ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب گذشته صورت گرفت برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به هتاکی عصر عاشورا در تهران

شب گذشته صورت گرفت برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به هتاکی عصر عاشورا در تهران