مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آبان 1394 ساعت 13:302015-10-31اقتصادي

افزایش 50 درصدی قیمت بلیت موزه ها از اول آذر


معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور از افزایش قیمت بلیت موزه های کشور تا 50 درصد از ابتدای آذرماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، سمیع الله مکارم حسینی امروز شنبه - 9 آبان - در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت ادارات کل میراث فرهنگی کشور در شیراز بیان کرد: در حال حاضر دولت با شرایط ویژه ای در تامین منابع مالی دستگاه های اجرایی روبه رو است و از طرف دیگر، شرایط سیاسی ایران در معادلات بین المللی، بارقه هایی از امید را پس از تحریم ها ایجاد کرده است.

وی افزود: برای نخستین بار در سیاست های ابلاغی توسط رهبر معظم انقلاب، دو بند از سیاست کلان به سازمان میراث فرهنگی و مسئله گردشگری اختصاص داده شده و براساس این چشم انداز در برنامه ششم توسعه باید به 5 برابر وضع موجود گردشگران خارجی دست یابیم، اما خوشبختانه در این برنامه توسعه ای قرار است طرحی جامع با تمرکز بر هشت موضوع مهم به تحقق اهداف پیش بینی شده، برسیم.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه یا یکی از محورهای اصلی توسعه خود را گردشگری قرار داده اند و یا گردشگری را بنای اصلی توسعه کشور قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی قیمت بلیت موزه ها از اول آذر

افزایش 50 درصدی قیمت بلیت موزه ها از اول آذر