مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آبان 1394 ساعت 11:102015-11-01پزشكي

زایمان بدون درد چیست؟/ مزیت استفاده از این روش جدید نسبت به عمل سزارین


استفاده از تکنیک های جدید بی دردی در زایمان های طبیعی و مزیت های این اقدام نسبت به عمل سزارین را در مطلب فوق بخوانید.

- در سه دهه اخیر اقبال مادران ایرانی برای زایمان به روش سزارین افزایش چشمگیری داشته است وحتی با وجود آنکه زایمان طبیعی مزیتهای بسیاری برعمل جراحی سزارین دارد بازهم کمتر کسی داوطلب انجام زایمان طبیعی است .

چند سالی است برای تشویق مادران برای زایمان های طبیعی از روش های زایمان بی درد در مراکز درمانی استفاده می شود در این روش متخصصان بی هوشی عهده دار روش های بی در سازی برای زایمان طبیعی خواهند بود.

دکتر سید علیرضا مهدوی متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در مورد چگونگی زایمان های بی درد در مراکز درمانی توضیحاتی را ارائه داد.

دکتر مهدوی در گفت و گو با خبرنگار عصر ایران در مورد دلیل عدم اقبال مادران و حتی در برخی مواقع پزشکان به انجام زایمان های طبیعی گفت: اگر بخواهیم علت عدم اقبال را در دو گروه پزشک و بیمار کنکاش کنیم در مواردی که مربوط به پزشک است عمل سزارین هم از نظر وقت و هم از نظر اقتصادی برای پزشک به صرفه تر خواهد بود.

زیرا زایمان طبیعی وقت بیشتری از پزشک گرفته و در نهایت هم تعرفه آن از عمل سزارین کمتر است هر چند که این موضوع طی سال های اخیر و با نظر مثبت وزارت بهداشت و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زایمان بدون درد چیست؟/ مزیت استفاده از این روش جدید نسبت به عمل سزارین

زایمان بدون درد چیست؟/ مزیت استفاده از این روش جدید نسبت به عمل سزارین