مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آبان 1394 ساعت 11:362015-11-01فرهنگي

تلاش پنج هنرمند برای مهار دیابت


"بهاره رهنما"، "سحردولتشاهی" ،"کمندامیرسلیمانی"، "سام درخشانی" و "سروش صحت" پنج چهره محبوب سینما، تئاتر و تلویزیون در کمپین سفیران آگاهی بخشی درباره دیابت مشارکت کردند.

- "بهاره رهنما"، "سحردولتشاهی" ،"کمندامیرسلیمانی"، "سام درخشانی" و "سروش صحت" پنج چهره محبوب سینما، تئاتر و تلویزیون در کمپین سفیران آگاهی بخشی درباره دیابت مشارکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، پنج بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون با مشارکت در کمپینی، با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره خطرات شیوع دیابت در ایران، با حضور در تعدادی از مراکز عمومی، بهداشتی- درمانی و آموزشی، اصلاح برخی شیوه های زندگی شهری برای جلوگیری از ابتلا به دیابت را به شهروندان یادآور شدند.

"بهاره رهنما"، "سحردولتشاهی" ،"کمندامیرسلیمانی"، "سام درخشانی" و "سروش صحت" پنج چهره محبوب سینما، تئاتر و تلویزیون هستند که در کمپین سفیران آگاهی بخشی درباره دیابت مشارکت دارند.

" بهاره رهنما "، با حضوردر یک مرکز درمانی در حکیمیه تهران با تعریف دیابت برای شهروندان حاضر دراین مرکز گفت: هر دیابتی بطور متوسط دو میلیون و پانصد هزارتومان برای خانواده و کشورش هزینه ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پنج هنرمند برای مهار دیابت

تلاش پنج هنرمند برای مهار دیابت