مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آبان 1394 ساعت 11:552015-11-01بين الملل

رییس مخالفان سوریه: ماحصل نشست وین نوید حل سیاسی قریب الوقوعی را نمی دهد


رییس ائتلاف مخالفان سوری تاکید کرد، بر خلاف آنچه که شایع شده است، "کشورهای دوست مردم سوریه" از مخالفت با مساله حضور بشار اسد در قدرت در مرحله انتقالی کوتاه نیامده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خالد خوجه، رییس ائتلاف مخالفان سوریه در مصاحبه با روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط با بیان این که مذاکرات اخیر وین "خبر از هیچ راه حل قریب الوقوعی برای بحران سوریه را نمی دهد"، تصریح کرد، این دیدارها بدون حضور سوری ها و دیدارهایی برای بازیگران پرونده سوریه است و "زود است که طرف های سوری در این نشست ها مشارکت کنند.

" وی تصریح کرد: بیانیه این نشست "توافقی بر سر جزییاتی بود که نمی توان بر سر آنها اختلاف نظر داشت" اما مساله اصلی که سرنوشت بشار اسد، رییس جمهوری سوریه است، همچنان مورد اختلاف است و روسیه هنوز درخصوص آن کوتاه نیامده است.

خالد خوجه درخصوص مرزهای امتیازدهی هایی که مخالفان می توانند آنها را ارائه دهند، گفت: مخالفان آنچه که در کنفرانس ژنو 1 در مورد ساختار دولت انتقالی با اختیارات اجرایی کامل مطرح شده را می پذیرند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از هم پیمانان مخالفان به صراحت اعلام کرده اند که مرحله انتقالی را می پذیرند و مسئولان ترکیه ای نیز تصریح کردند که حضور شش ماهه ای بشار اسد را با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مخالفان سوریه: ماحصل نشست وین نوید حل سیاسی قریب الوقوعی را نمی دهد

رییس مخالفان سوریه: ماحصل نشست وین نوید حل سیاسی قریب الوقوعی را نمی دهد