مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آبان 1394 ساعت 14:462015-11-01ورزشي

دانشگاه پیام نور قم برنامه‎های ایجاد وحدت با حوزه را تقویت می کند


رییس دانشگاه پیام نور قم با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه هستیم گفت: دانشگاه پیام نور قم برنامه‎های ایجاد وحدت با حوزه را تقویت می کند - به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدعلی قره ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه به دنبال فرهنگ سازی در حوزه ورزش هستیم اظهارداشت: مدت ها در این زمینه فعالیت داشته ام و سابقه طولانی در خدمات ورزشی در کشور دارم.

رییس دانشگاه پیام نور استان قم با بیان اینکه فضای دانشگاه را در مدت حضور خود فرهنگی تر کرده ایم افزود: حضور در نماز جماعت چهار برابر شده است و در این مدت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را در دانشگاه پیام نور استان قم تاسیس کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه هستیم خاطر نشان کرد: به بهانه روز 27 آذرماه برنامه هایی را برای تحقق و تسهیل در این امر در نظر داریم.

قره با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد یک نگاه نو در ورزش کشور هستیم تصریح کرد: با تاکید مراجع تقلید می توانیم ورزش همگانی را به عنوان یک فرهنگ در جامعه گسترش دهیم.

رییس دانشگاه پیام نور استان قم با اشاره به اینکه طبق آمار ها تنها حدود 6 درصد از مردم ایران در ورزش های همگانی شرکت دارند عنوان کرد: مقوله ورزش دارای اهمیت بسیار است و به همه زندگی انسان ارتباط دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور قم برنامه‎های ایجاد وحدت با حوزه را تقویت می کند

دانشگاه پیام نور قم برنامه‎های ایجاد وحدت با حوزه را تقویت می کند