مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آبان 1394 ساعت 11:452015-11-02پزشكي

موج بیماری های گوناگون به علت مصرف بی رویه دارو


خیلی وقت ها شده به خاطر یک سردرد تازه پناه برده اید به سیلی از قرص و دارو همین طور بیخود و بی جهت بدون هیچ نسخه و تجویزی از سوی پزشک اکنون خیلی وقت است که مصرف خودسرانه دارو مد شده به مجرد یک سردرد یا مشکلی دیگر رجوع می کنیم به نصایح دیگران و داشته های مجعول .

- خیلی وقت ها شده به خاطر یک سردرد تازه پناه برده اید به سیلی از قرص و دارو همین طور بیخود و بی جهت بدون هیچ نسخه و تجویزی از سوی پزشک اکنون خیلی وقت است که مصرف خودسرانه دارو مد شده.

به مجرد یک سردرد یا مشکلی دیگر رجوع می کنیم به نصایح دیگران و داشته های مجعول و نادرست مان اما به یقین در جامعه ای که مصرف خودسرانه دارو تا این حد رواج پیدا کرده، هزینه های سنگینی بابت این بی فکری پرداخت می شود شاید امروز وقت آن باشد که برای متوقف کردن این جریان معیوب رسانه ها و نظام سلامت و پزشکی کشور دست به کار شود و گامی بلند در راستای فرهنگسازی و نحوه صحیح استفاده از دارو بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اجتماعی" ، دکتر زینب علی مددی متخصص روانپزشکی در خصوص مصرف خود سرانه دارو و رواج آن در میان مردم می گوید: یکی از مسائلی که با آن روبه روییم و با تکنولوژی های روز از جمله اینترنت و آگاهی نسبی مردم نسبت به داروها این مسئله تشدید پیدا کرده و ما شاهد مصرف خود سرانه میان مردم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بیماری های گوناگون به علت مصرف بی رویه دارو

موج بیماری های گوناگون به علت مصرف بی رویه دارو