مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 00:262015-11-02سياسي

حربه تخریب در دست افراطیون


این اظهارات در حالی بیان می شود که امثال محتشمی پور ها خود را مدعی خط امام(ره) معرفی کرده و با انتساب خود به آن بزرگ زمانه، افکار عمومی ناآگاه را فریب داده و تخم کینه و کدورت نسبت به جریان رقیب و بزرگانی چون آیت الله مصباح یزدی را در جامعه می کارند.

- یکی از معضلات کنونی کشور که به مانعی برای همدلی و همزبانی ملت بدل شده است، افراطیونی هستند که با مواضع تند و ادبیات گزنده خود تخم کینه و نفرت را در جامعه کاشته و بر آتش اختلافات و واگرایی ها می دمند.

مهمترین ابزار این جریان نیز اتهام زنی و تخریب چهره مخالفین و بزرگنمایی خطاهای احتمالی است که با هدف بیرون کردن رقیب سیاسی دنبال می شود و افراطیون در این مسیر از دروغ و فریب و مغالطه و سفسطه نیز بی بهره نیستند! مقابله با افراطیون با مشکلات عدیده ای روبرو است، بالاخص آنجا که این مدعیان خود را به مفاهیم مقدس چسبانده و با نقاب مفاهیم ارزشی و مورد علاقه ملت در عرصه سیاست وارد می شوند.

کار آنگاه دشوارتر می شود که این مدعیان اتفاقا خود را پرچم دار آزادی و حقوق سیاسی و تساهل و تسامح و اصلاح طلبی معرفی کرده و با شعارهایشان گوش فلک را کر کرده باشند! اما همانطور که همواره گفته اند بین ادعا و عمل فاصله بسیار است، لذا این سخنان تنها در کلامشان جاری است و رفتار این مدعیان بر مدار افراط و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حربه تخریب در دست افراطیون

حربه تخریب در دست افراطیون