مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 00:352015-11-02فرهنگي

امیدوارم مردم زودتر «100 برگ» را پیدا کنند


خوشحال می شویم اگر مردم برنامه ما را زودتر پیدا کنند.

چراکه مهمترین مساله برای یک برنامه ساز، مخاطب است و مهمترین راهنما برای او تاثیری است که مخاطب می تواند بر روی یک برنامه بگذارد.

- تهیه کننده و مجری برنامه 100 برگ - برنامه ای شبانگاهی که مدتی است از شبکه چهار سیما پخش می شود - در گفت و گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره ی اهداف و ساختار برنامه 100 برگ اظهار کرد: این برنامه فرهنگی هنری به نوعی تلاش دارد تا نیازهای فرهنگی خانواده هایی که شب ها در کنار هم به تماشای تلویزیون می نشینند را تامین کند.

ضابطیان با بیان اینکه تاکنون خیلی بیشتر از آنچه که فکر می کردیم دایره مخاطبانمان گسترده شده است، خاطرنشان کرد: ولی به هر حال این برنامه هم همانند هر برنامه جدید دیگری در تلویزیون زمان می برد تا مردم آن را کشف و پیدایش کنند.

بهترین راه برای معرفی برنامه های تلویزیون به مخاطبان این است که مردم خودشان، خودشان را از وجود چنین برنامه هایی باخبر کنند؛ البته نقش خبرگزاری ها و رسانه ها هم در این زمینه مهم است.

سازنده رادیو هفت در پاسخ به این پرسش که آیا تجربیات به دست آمده از برنامه شبانگاهی رادیو هفت ، برای ساخت برنامه 100 برگ کارآمد بود؟ توضیح داد: رادیو هفت هم همانند سایر مجموعه تجربیاتی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم مردم زودتر «100 برگ» را پیدا کنند

امیدوارم مردم زودتر «100 برگ» را پیدا کنند