مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 08:012015-11-03ورزشي

تردید برای تصمیمی بزرگ


اولین گام سیاست ورزی سید حسن خمینی در کوران حوادث انتخابات ریاست جمهوری دهم رخ داد؛ در آن هنگامه غبارآلود او مرد «رفتار» بود تا «گفتار».

سید حسن خمینی ترجیح داد اعتراض خود را با عدم حضور در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری احمدی نژاد و همچنین در مراسم تجدید میثاق .

- اولین گام سیاست ورزی سید حسن خمینی در کوران حوادث انتخابات ریاست جمهوری دهم رخ داد؛ در آن هنگامه غبارآلود او مرد رفتار بود تا گفتار .

سید حسن خمینی ترجیح داد اعتراض خود را با عدم حضور در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری احمدی نژاد و همچنین در مراسم تجدید میثاق هیات دولت دهم با امام راحل به استقبال مردان کابینه احمدی نژاد نرفت تا مخالفت های خود را با سیطره گفتمانی حامیان احمدی نژاد بر قوه مجریه نشان بدهد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، یادداشت دانشجویی*؛" از شما به عنوان کارشناس ورزشی برنامه ما هم می شود استفاده کرد ، چند شب پیش با آیت الله جوادی آملی صحبت درمورد شخصیت علمی سید حسن خمینی شد که آیت الله جوادی آملی با دید مثبت فرمود وی از نظر علمی استعداد بسیار خوبی دارد و درس خارج فقه و اصول می دهد روایتی نامتوازن از حجت الاسلام سید حسن خمینی است؛ راوی گزاره اول عادل فردوسی پور پس تعجب از اطلاعات بالای فوتبالی ایشان و ناقل عبارت دوم، حجت الاسلام غرویان، که خبر از تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردید برای تصمیمی بزرگ

تردید برای تصمیمی بزرگ