مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 09:262015-11-03ورزشي

بائرمن در آستانه جدایی از تیم ملی بسکتبال


با توجه به این که سرمربی سابق تیم ملی امروز صبح به ایران رسیده و قرار است با مسوولان فدراسیون جلسه ای برگزار کند شایعه ای جدی ایجاد شده که قرار است او هدایت تیم شیمیدر را برعهده بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیرک باوئرمان آلمانی صبح امروز به ایران آمده و جلسه ای با مسوولان فدراسیون بسکتبال برگزار می کند.

قرار است در این جلسه وضعیت سرمربی آلمانی برای قبول هدایت تیم ملی ایران مشخص شود که از گوشه و کنار شنیده می شود او قرار است در این مدت که تیم ملی برنامه ای ندارد هدایت باشگاه شیمیدر تهران را برعهده بگیرد و بعد از پایان لیگ کارش با تیم ملی را برای حضور در انتخابی المپیک آغاز کند.

آن طور که قبلا اعلام شده بود فدراسیون دو پیشنهاد به باوئرمان داده که یکی بلند مدت و دیگری کوتاه مدت است و باوئرمان در قرارداد بلند مدت خود باید تیم های پایه را زیر نظر بگیرد اما حالا صحبت از حضور او در باشگاه تازه وارد شیمیدر تهران شده اتفاقی که بسکتبال قبلا آن را تجربه کرده است.

پیش از این مهمد بچیروویچ هم در یک فصل هدایت مهرام را برعهده گرفت و بعد از لیگ کارش را با تیم ملی آغاز کرد که در آن زمان اعلام شد مهرام با جذب بچیروویچ او را حفظ کرده تا در بسکتبال ایران بماند و حالا به نظر می رسد شیمیدر نیز قرار است همین کار را برای باوئرمان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بائرمن در آستانه جدایی از تیم ملی بسکتبال

بائرمن در آستانه جدایی از تیم ملی بسکتبال