مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 12:152015-11-03سياسي

امیدواریم سطح همکاری های پارلمانی ایران و کامبوج ارتقاء یابد


نایب رییس مجلس در دیدار با هیأت پارلمانی کامبوج ابراز امیدواری کرد که سطح همکاری های پارلمانی ایران و کامبوج ارتقاء یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد رییس هیأت پارلمانی ایران در نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی در حاشیه برگزاری این نشست با رییس هیأت پارلمانی کامبوج دیدار و گفت وگو کرد.

ابوترابی فرد در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های رییس پارلمان کامبوج برای میزبانی مجمع عمومی پارلمان های آسیا در آذرماه سال جاری در این کشور، گفت: دبیرخانه مجمع مجالس آسیایی آمادگی کامل برای انجام همکاری جهت برگزاری نشست مجمع عمومی در کامبوج را دارد و در همین راستا از فعالیت های کمیته های فرهنگی و اجتماعی حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

ابوترابی فرد گفت که کامبوج می تواند از ظرفیت های موجود برای برگزاری هرچه بهتر اجلاس استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چیت کیم لیت رییس هیأت پارلمانی کامبوج در این دیدار ضمن استقبال از توافق هسته ای ایران گفت: ایران تجربیات گرانبهایی دارد که ما علاقمند به استفاده از آن هستیم.

وی همچنین تأکید کرد که همکاری های هیأت پارلمانی ایران و کامبوج می تواند به برگزاری هرچه بهتر نشست مجمع عمومی مجالس آسیایی در کامبوج کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم سطح همکاری های پارلمانی ایران و کامبوج ارتقاء یابد

امیدواریم سطح همکاری های پارلمانی ایران و کامبوج ارتقاء یابد