مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 12:362015-11-03سياسي

ایلام برای مقابله با سیل در حالت آماده باش است


دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با وقوع احتمالی سیل در روزهای پنجشنبه و جمعه در حالت آماده باش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازناصر خوش خبر در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان ایلام ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان سیل اخیر از تلاش و همکاری همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و مشارکت و همکاری در امر امدادرسانی و کمک به سیل زدگان تقدیر کرد و اظهار داشت: با توجه به گستره تخریب و کمبود امکانات و همکاری و همراهی مسئولان و مردم در سرعت بخشی به امر خدمات رسانی از ضروریات است.

وی افزود: ظرفیت سازمان های مردم نهاد نباید مورد غفلت واقع شود و می توان از این نیروها برای خدمات رسانی بیشتر به آسیب دیدگان بهره برد.

فرماندار ایلام تاکید کرد: قبل از پنجشنبه هفته جاری باید مسیل های شهر ایلام مورد بازدید و آسیب شناسی قرار گرفته و راه های مسدود شده بازگشایی شوند.

وی گفت: چندین اکیپ با در اختیار داشتن امکاناتی همچون لودر، بولدوزر و گریدر باید برای نقاط مختلف شهر تعیین و پای کار باشند تا در صورت بروز حوادث احتمالی و وقوع سیلاب با آمادگی بیشتری به مقابله به آن بپردازیم.

خوش خبر عنوان کرد: متاسفانه در این بارندگی ها خسارات هایی به زیرساخت های شهرستان وارد شده که در نشست ستاد بحران و شورای برنامه ریزی ضمن بررسی آخرین وضعیت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام برای مقابله با سیل در حالت آماده باش است

ایلام برای مقابله با سیل در حالت آماده باش است