مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 12:402015-11-03پزشكي

راهکار های بالابردن ضریب هوشی / چه غذاها و کارهایی هوش شما را افزایش می دهد


نقش تغذیه، ورزش، آموزش و حتی استرس در هوش افراد از مواردی است که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است - راهکار های بالابردن ضریب هوشی / چه غذاها و کارهایی هوش شما را افزایش می دهد " نقش تغذیه، ورزش، آموزش و حتی استرس در هوش افراد از مواردی است که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است حافظه و هوش برتر نعمتی است که انسان ها را از تمامی موجودات عالم جدا می کند .

مغز انسان به لحاظ داشتن چین های زیاد ، تعداد زیادی سلول عصبی و تعدد مراکز هوشمند عملکردهای شگفت انگیزی را موجب می شود به طوریکه به رغم ساختن کامپیوتر های هوشمند باز عملکرد مغز انسان ها نسبت به آن ها پیچیدگی های بیشتری دارد.

لزوم تقویت حافظه و هوش همیشه مورد توجه افراد در جامعه بوده و انسان ها همواره سعی می کنند تا با استفاده از توصیه های پزشکان نسبت به کارآمدی بیشتر مغز و بالا بردن هوش استفاده کنند .

به همین بهانه با دکتر بهروز نیکنام متخصص مغز و اعصاب و عضو هیات علمی دانشگاه در رابطه با تقویت حافظه و هوش گفت و گو کردیم.

دکتر نیکنام در گفت و گو با عصر ایران حافظه انسان را دارای دو بعدکوتاه مدت و بلند مدت ذکر کرد و گفت: از نظر آناتومی مغز انسان دارای مراکزی است که هر کدام مسئول ایجاد یک خلاقیت خاص بوده که این مناطق در قسمت مرکزی مغز قرار گرفته و از راه های عصبی با یکدیگر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار های بالابردن ضریب هوشی / چه غذاها و کارهایی هوش شما را افزایش می دهد

راهکار های بالابردن ضریب هوشی / چه غذاها و کارهایی هوش شما را افزایش می دهد