مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 14:352015-11-03فرهنگي

فصل اهدای جوایز سینمایی جهان کلید خورد


در مراسم اهدای جوایز فیلم هالیوود که آغازگر فصل جوایز هالیوودی به شمار می رود، شماری از مهمترین چهره های هالیوود به صحنه رفتند.

- با برگزاری نوزدهمین دوره اهدای جوایز فیلم هالیوود که یکشنبه شب در هتل بورلی هیلتون برگزار شد، فصل جدید اهدای جوایز سینمایی کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در این مراسم چهره های مشهوری چون رابرت دنیرو، ریدلی اسکات و جین فوندا تجلیل شدند.

در مراسم اهدای جوایز فیلم هالیوود که آغازگر فصل جوایز هالیوودی به شمار می رود، شماری از مهمترین چهره های هالیوود از رابرت دنیرو گرفته تا ریدلی اسکات و جانی دپ و از جیمی فاکس گرفته تا وین دیزل، جیک جلینهال، مارک روفالو و ویل اسمیت به صحنه رفتند.

در این مراسم جیمی فاکس که برای اهدای جایزه گروه بازیگران به بازیگران فیلم هشت نفرت انگیز کوئنتین تارانتینو روی صحنه رفته بود از تارانتینو برابر بایکوت فیلمش توسط پلیس حمایت کرد و گفت: نگران نباش و از بیان حقیقت دست نکش.

گروه بازیگران فیلم هشت نفرت انگیز ساخته کوئنتین تارانتینو شامل کورت راسل، جنیفر جیسن لی، چنینگ تیتوم، بروس درن، تیم راث، مایکل مدسن، والتون گاگینز، دمیان بیچیر این جایزه را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل اهدای جوایز سینمایی جهان کلید خورد

فصل اهدای جوایز سینمایی جهان کلید خورد