مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 15:302015-11-03بين الملل

قراقع: رژیم صهیونیستی در اکتبر گذشته 800 کودک فلسطینی را بازداشت کرد


عیسی قراقع، رییس کمیته اسیران و آزاده های فلسطینی وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد: نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ، تنها در ماه اکتبر گذشته 800 کودک و نوجوان فلسطینی را بازداشت کرده اند، که اکثر این کودکان و نوجوانان ساکن شهر قدس می باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی عربی 21 ، عیسی قراقع در گفتگوی مطبوعاتی امروز سه شنبه گفت: بازداشت کودکان سیاست سرکوبگرانه رژیم اسراییل است که با هدف از بین بردن نسلهای فلسطینی صورت می گیرد.

وی افزود: اکثریت قریب به اتفاق کودکان و نوجوانان بازداشت شده در طول مدت بازداشت و بازجویی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در معرض انواع شکنجه های وحشیانه و سوء رفتارها و و رفتارهای غیر انسانی قرار گرفته اند.

بر اساس آماری که این کمیته اعلام کرده است ارتش اسراییل 8500 کودک فلسطینی را از سال 2000، تاکنون بازداشت کرده است و در دادگاههای نظامی محاکمه کرده و اکثر آنها را به اتهام پرتاب سنگ متهم کرده است.

این در حالی است که طبقه آمارهای رسمی فلسطینی رژیم اسراییل در زندانهای خود حدود 6500 اسیر فلسطینی را زندانی کرده است.

این پایگاه خبری افزود: سرزمین اشغالی فلسطین از آغاز ماه گذشته تاکنون شاهد درگیریهای شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیستی بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراقع: رژیم صهیونیستی در اکتبر گذشته 800 کودک فلسطینی را بازداشت کرد

قراقع: رژیم صهیونیستی در اکتبر گذشته 800 کودک فلسطینی را بازداشت کرد