مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آبان 1394 ساعت 01:412015-11-03بين الملل

گزارش اکونومیست از تشدید اقدامات آمریکا برای کم کردن نفوذ ایران در عراق


اکونومیست در گزارشی تحت عنوان یک قدم به عقب، دو قدم به جلو نوشت: آمریکا و ایران در حال رقابت بر سر این هستند که نشان دهند آنها در جنگ با داعش متحد قویتری برای عراق هستند که این باید خبر خوبی برای عراق باشد.

- "، در حالی که با گذشت بیش از یک سال از تشکیل ائتلاف به رهبری آمریکا برای مقابله با داعش، این ائتلاف عملا کاری علیه تروریستها از پیش نبرده، یک رسانه غربی از تشدید اقدامات واشنگتن در عراق به منظور جدی نشان دادن خود در مقابله با داعش و همچنین کاهش نفوذ ایران در عراق خبر داده است.

اکونومیست در گزارشی تحت عنوان یک قدم به عقب، دو قدم به جلو نوشت: آمریکا و ایران در حال رقابت بر سر این هستند که نشان دهند آنها در جنگ با داعش متحد قویتری برای عراق هستند که این باید خبر خوبی برای عراق باشد .

در این گزارش با اشاره به آغاز عملیات عراق برای بازپسگیری شهر رمادی مرکز استان الانبار آمده است: تلاش برای محاصره رمادی تقریبا کامل شده و 10000 نیروی عراق آماده تسلط بر 1000 داعشی یا بیشتر که همچنان در شهر باقی مانده اند، هستند .

روزنامه انگلیسی در ادامه به عملیات ارتش عراق به همراه حشد الشعبی در بیجی اشاره می کند و می نویسد: این دو حمله (رمادی و بیجی) پس از ماه ها وقفه صورت گرفت و دلیل تاخیر در انجام آن، موج گرمای شدید و همچنین زمان بردن بازساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اکونومیست از تشدید اقدامات آمریکا برای کم کردن نفوذ ایران در عراق

گزارش اکونومیست از تشدید اقدامات آمریکا برای کم کردن نفوذ ایران در عراق