مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آبان 1394 ساعت 15:452015-11-04سياسي

انتصاب رییس جدید سازمان مدیریت صنعتی


مراسم قدردانی از رجب بیگی و معارفه محمدی مدیرعامل جدید سازمان مدیریت صنعتی با حضور قائم مقام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اعضای هیئت مدیره، اعضای هیئت علمی و مدیران سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازquotation mark شاتا quotation mark ، در این مراسم محمدعلی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، ضمن تشکر از حسن اعتماد هیئت مدیره سازمان و رییس هیئت عامل سازمان گسترش، اظهار داشت: من در جایگاه مدیرعامل سازمان به سرمایه های انسانی آن افتخار می کنم و امیدوارم به پشتوانه این سرمایه و کمک و حمایت های ذینفعان مختلف به ویژه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شبکه نمایندگی ها و مشتریان به اهداف سازمان نائل شویم و سهم موثری در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور ایفا کنیم.

وی با تاکید بر بازطراحی راهبرد سازمان افزود: باید از تجارب گذشته درس بگیریم و از اهدافی که سازمان داشته است، غافل نشویم تا آینده بهتری برای آن رقم بزنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خاطرنشان کرد: باید سازمانی در مسیر تعالی و در حال تکامل ایجاد کنیم و با طراحی مجدد محصولات و خدمات و با تکیه بر توانمندی های درون سازمان، بتوانیم نیاز بازار و مشتریان را برآورده سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب رییس جدید سازمان مدیریت صنعتی

انتصاب رییس جدید سازمان مدیریت صنعتی