مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آبان 1394 ساعت 18:262015-11-05سياسي

پروژه متوقف شده کتابخانه مرکزی زنجان رسیدگی شود


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت 30 درصدی پروژه احداث متابخانه مرکزی زنجان خبر داد و گفت: وضعیت پروژه احداث کتابخانه مرکزی رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محسن علیمردانی امروز در مراسم معارفه مدیرکل امور کتابخانه های استان زنجان اظهار داشت: روند احداث کتابخانه مرکزی زنجان چند سالی است به کندی پیش می رود که در حال حاضر این پروژه متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه باید اجرای پروژه احداث کتابخانه مرکزی زنجان در اولویت برنامه های امور کتابخانه های استان زنجان قرار گیرد، عنوان کرد: ایجاد مراکز کتابخانه ای مجهز همچون کتابخانه مرکزی یکی از نیازهای ضروری استان زنجان است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی ایجاد کتابخانه های متعدد در سطح استان زنجان مؤثر واقع می شود و امیدواریم اقدامات لازم برای افزایش سرانه مطالعه انجام شود.

محمد الله یاری، معاون توسعه نهاد کتابخانه های کشور در ادامه این مراسم با اشاره به وعده دبیرکل نهادکتابخانه ها در ارتباط با دریافتی کتابداران مناطق روستایی ابراز کرد: دریافتی کتابداران روستایی از ماهی 250 هزار تومان به 500 هزار رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه متوقف شده کتابخانه مرکزی زنجان رسیدگی شود

پروژه متوقف شده کتابخانه مرکزی زنجان رسیدگی شود