مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آبان 1394 ساعت 00:212015-11-05پزشكي

در فصل آبان حجامت کنید


انجام حجامت در فصل پاییز باعث یک عملکرد پیشگیرانه در بدن خواهد شد و گلبول های بدن را افزایش و منجر به تقویت سیستم دفاعی و ایمنی بدن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، دکتر اکبر کتابی انجام حجامت در فصل آبان را بسیار خوب و مفید دانست و گفت: اولویت در فصل پاییز برای حجامت کردن ماه آبان است و توصیه ما به افراد این است که در آبان ماه با توجه به شرایطی که دارند حجامت را در اولویت کار های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: حجامت کردن در فصل پاییز یک عملکرد پیشگیرانه برای بدن دارد که W.

B.

C و R.

B.

C یا همان گلبول های بدن را افزایش و منجر به تقویت سیستم دفاعی و ایمنی بدن می شود که خود عاملی برای پیشگیری از بروز مشکلات و بیماری ها در فصل زمستان است.

این دانشجوی دکترای تخصصی طب سنتی ارمنستان به روایات مبنی بر حجامت در فصل پاییز اشاره کرد و گفت: از امام رضا(ع) روایت شده است که در فصل بهار و پاییز حجامت کنید؛ همچنین حضرت علی(ع) فرموده اند که حجامت باعث سلامتی و افزایش عقل می شود.

دانشجویان و دانش آموزان حجامت کنند مدرس دانشکده رفاه به تشریح این حدیث که حجامت باعث تشدد عقل می شود، اظهار کرد: حجامت به خصوص در ناحیه پشت گوش باعث افزایش هوش نیز می شود و باعث افزایش هوش هم بر می شود، همچنین به جلوگیری از طغیان قلبی و مغزی کمک می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فصل آبان حجامت کنید

در فصل آبان حجامت کنید