مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آبان 1394 ساعت 01:512015-11-06سياسي

فارس گزارش می دهد عملکرد ضعیف آموزش و پرورش مازندران در نحوه مدیریت جذب نیرو


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: هم وزارت آموزش و پرورش و هم اداره کل آموزش و پرورش مازندران در زمینه جذب نیروها در مازندران بسیار ضعیف و بد عمل کردند و وحدت رویه نداشتند که انتظار می رفت وزارتخانه نظارت بیشتری داشته باشد.

- " از شهرستان نوشهر، با تصویب قانون استخدامی و جذب نیرو در آموزش و پرورش برای تدریس در مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی، سیل جمعیت متقاضی برای استفاده از این فرصت در استان مازندران اقدام به ثبت نام کردند اما برخی ناهماهنگی ها، بی مدیریتی ها و بی نظمی ها و تأخیر در اجرای این قانون در نحوه جذب نیرو در سراسر مازندران سبب نارضایتی های بسیاری از کسانی شده است که خود را محق پذیرش دانسته و معتقدند که حق آنها در این مرحله تضییع و پایمال شده است.

یکی از نیروهایی که سابقه تدریس در پیش دبستانی چالوس را دارد، به خبرنگار فارس، گفت: مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت، اصلاً از پیش دبستانی استفاده نکردم و تنها مدیری هستم که اصلاً تایید نکردم.

فاطمه منصوری با بیان اینکه حتی به او گفتیم عباس آباد و تنکابن در حال استفاده از معلمان پیش دبستانی ها هستند، افزود: ولی باز حرف خودش را زد و گفت به هیچ عنوان از نیروهای پیش دبستانی در چالوس استفاده نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد عملکرد ضعیف آموزش و پرورش مازندران در نحوه مدیریت جذب نیرو

فارس گزارش می دهد عملکرد ضعیف آموزش و پرورش مازندران در نحوه مدیریت جذب نیرو