مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آبان 1394 ساعت 17:062015-11-07ورزشي

3 کشتی گیر پلدختری به تیم ملی راه یافتند


3 کشتی گیر نوجوان پلدختری به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عبدالله عزیز پور عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار داشت: سه کشتی گیر فرنگی کار نوجوان پلدختری که در مسابقات انتخابی استان لرستان نفر اول شناخته شدند به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

وی افزود: در وزن 46 کیلو گرم محمد مهرابی، وزن 50 کیلوگرم محمد دانیالی و در وزن 69 کیلوگرم رضا ایمانی راهی مسابقات کشتی نوجوانان کشوری شدند.

رییس هیئت کشتی استان لرستان با بیان اینکه کشتی استان در رده های پایه پیشرفت های خوبی کسب کرده اند، عنوان کرد: نمونه آن کشتی شهرستان پلدختر است که در 9 وزن در مسابقات انتخابی کشتی فرنگی استان شرکت کرده و پنج کشتی گیر آن به بخش پایانی و نهایی راه یافتند.

عزیزپور با اشاره به اینکه پلدختر در سه وزن این دوره از مسابقات توانست با اقتدار مقام نخست را کسب کند، بیان کرد: راه یافتن کشی گیران فرنگی کار پلدختر نشان دهنده پیشرفت کشتی پایه این شهرستان است.

وی تصریح کرد: در مسابقات انتخابی کشتی فرنگی استان، کشتی گیرانی که به مقام قهرمانی دست یافتند کشتی آن ها قابل تحسین و امیدهای اصلی استان در رده بزرگ سالان هستند که باید با برنامه ریزی بر روی رده های پایه کار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشتی گیر پلدختری به تیم ملی راه یافتند

3 کشتی گیر پلدختری به تیم ملی راه یافتند